۳ پاسخ

صبونه هرچی خودم بخورم میدم بهش متنوع میخورم نیمرو املت نون پنیر پنکیک تست فرانسوی شیره ارده میان وعده میوه با مغز میدم ناهارم هرچی باشه میدم میان وعده عصرم پنکیک میوه مغز خرما فرنی شامم هرچی باشه میدم پلو خورشت اش سوپ ماکارونی و…

من بیسکوییت و چوب شور و میوه میدم.البته زیاد سالم نیست دوتای اول

ببین صبح تا ظهر نیستم سرکارم شوهرم میده ولی درکل برناممون ایناس. خیلیهاشو نمیخوره ولی خب ایده بگیر.
:
خرما بدون هسته (میغلتونم توو کنجد)
مویز
یا کشمش
میوه(مختلف)
کشک لوله ای(از اون درازا که بچه میتونه دست بگیره و بلیسه)
بادوم ریزی که بانمک تفت داده و پودر شده.
فرنی
ماست و نون خشک ریز شده با نعنا.
سیب زمینی سرخ شده
تخم مرغ آبپز
نیمرو
سوپ
الان که هیچی😂
داره سه تا دندون باهم درمیاره و حتی وعده های اصلیشم درست نمیخوره مجبورم شربت زینک بدم🥲

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی