فقط باید شل بگیری و نفس عمیق بکشی
من انقدر گریه کردم و سلیطه بازی دراوردم از ترس😂 بعد بی حسی برام گزاشتن
منکه خیلی اذیت شدم با سوند
منم خجالت میکشم😐🤦♀️دردش برام مهم نیست
من برا زایمان طبیعی سوند وصل کرد چون ماما همراه گرفته بودم گفت مثانه خالی شه راحتتر زایمان میکنی
اصلاً نفهمیدم
من تجربه سوند گذاشتن دارم بخاطر یه عمل جراحی برام گذاشتن
فقط سوزش اولش یکم دردناکه بعدش عادی میشه عزیزم
هییی منم
من فوبیا عملم دارم
تجربه دارم اخه
خدا نیاره اون روز بگن سز باید شی
عع توام😭
من دارممیترکم از ترسش
من زایمانم طبیعی بود بعدش گفتن باید ادرار کنی من نمیتونستم بعد گفتن اگه ادار نکنی باید سوند بزاریم برات بعده یکم دوباره رفتم سرویس علکی گفتم ادرار کردم فقط از ترس سوند😅روز بعد ظهر تا تونستم ادرار کنم واقعا
اصلا حسش نمیکنی کلا سزارینو خیلی گندش کردن بنظرم خیلی اسونه و ساعت های اول بعد عمل کمی درد هست ک با مسکن کنترل میشه اصلا نترس
میگن اصلا درد نداره فقط ی دقیقه اول سوزش داره نترس ازش
تنها چیزی درد نداره سونده بی حسی و بیهوشی خوبه بعد از عمل یه خورده درد هست اگر زایمان اولته ک همه چی آسونه
بازم بستگی به بدن داره
من اولی آسونم بود دومی سخت گذشت
سزارینی هستم
کاش میشد بالاش آورد
وایی منم خیلی ازش میترسیدم موقعی ک میخواستن بذارن گفتم لطفا اگه ممکنه بعده بی حسی بذارین گفت نمیشه ولی درد نداشت فقط اولش یه سوزش داشت اگه خودتو سفت بگیری درد داره
دکتر من سوند نذاشت
تنهاچیزیکه بهش فک نمیکنم دیگه سوند و این داستاناس. فقط بزام
بگوتو بی حسی تو اتاق عمل برات بزارن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.