نشت آب دور جنین که میگن چجوریه، علائم داره؟ درد یا چیزی

۴ پاسخ

من داشتم ولی حتی یکبارلباس زیرم خیس نشدفقط تکررادرارداشتم ک زمانیک رفتم واس سقط گفتن چ بدشانسی اوردی ک نشدتشخیص بدی کیسع ابه یا ادرارچون شبیه همه لعنتی ولی خب توسونونشون میده من تاانتی همه ی شرایطم اوکی بودرفتم انومالی دنیاروسرم خراب شد

علائم فکرنکنم داشته باشه
اگه بعد از دسشویی خودت رو خشک کنی ده قدم راه بری و محکم سرفه کنی و اب ازت خارج بشه احتمالا از کیسه ابه

لباس زیرت همیشه غیرعادی خیس میشه، ترشح در روز چند باره ولی این نه بو داره نه رنگ هر چند دقیقه یا نیم ساعت منظورم زود به زود ازت میاد یهو هم زیر دلت خالی میشه

اگه کسی بلده جواب بده 🙏

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری