فک کنم لکه بینی باشه
لکه بینیه ولی اصلاً نگران نباش
فردا برو پیش دکترت بهت شیاف بده
بچه ها من الان ی شیاف پروژسترون استفاده کنم؟؟؟
ببخشید کار سنگین کردید چیکار کردید اینطوری شدید
نگران نباش شیافت بگیر استفاده کن و استراحت زیاد کن تا برطرف بشه منم داشتم
همین دستمال ببر برو زایشگاه شیاف و.. مینویسن برات ولی نزاری معاینه کنن اصلااااا
فکر نکنم لکه بینی باشه
ترشحات واژنه
لکه بینی
عزیزم نترس احتمالا لکه بینی باشه اگه میتونی برو دکتر بهت دارو میده ❤️
برو دکتر زنان بهت شیاف میده نترس دوسه روزه قطع میشه
اکثرا همه لکه بینی دارن
من اینجوری بودم لکه بینی بود فوری رفتم بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.