به نظرم هیچی نگوو خداروشکر اندازه خودت داری بیخیال فقط خودت سبک میکنی میدونم چی میگی کاملا درک میکنم ولی سکوت خیلی بهتره میتونی ازشون فاصله بگیر
اره حق با تو هست از حقت نگذر چرا بقیه بخورن
مادرشوهر من برادرشوهر کوچیکه خونه ش رو فروخت
تنها حرفی ک من ب شوهرم زدم این بود ک اگ یروز مامانت آواره شد من یکساعتم باش زندگی نمیکنما
مالشو ب هرکی داد همونم نگهش داره
همیشع همینطوره😑 من خودم عقد ک کردم چن ماه بعد داداشم عقد کرد. زنش تو عقد حامله شد و داداشمم یه پاپاسی نداش ک عروسی بگیره و کالا بخره. بابام زمینشو فروخت مامانم یه مقدار پول داش همه رو دادن بهش براش عروسی و کالا و فلان بهترینشو گرفتن. بمن ک رسید هیچی نداشتن😂😑 همون وام ازدواجمو گرفتیم یه مقدار جهاز خریدیم و حالا یکم روش گذاشتن درحد ۱۰ تومن مثلا ۴ سال پیش. دیگ الانم خودم دارم قسطاشو میدم😅 درواقع برام کاری نکردن با اینک دختر بودم
اصلا حرفی نزنید
نه تو نه شوهرت
خودتونو بدیه نکنید
چون بدتر و لجبازتر میشن
اصلا به پشماتم نباشه
دقیقا مشکل تو رو مامان من داره با عموهام
عمه هام دارن میسوزن از این کارا
ولی بابام حرفی نمیزنه
میگه اگه میتونن بخورن
توام همینو بگو بالاخره شوهرتوام تو اون خونه سهم داره
خدا جای حق نشسته
باز خوبهواسه تو داده به اون یکی پسرش واسه من هر چی داره میریزه به حساب داماد ؛دخترش نباشه یه غذا زورش میاد واسه ما بزاره حتما باید اونا باشن
عزیزم شانس نداریم
هیچکس برامون تب نمیکنه😭😂
عزیزم هرچی هم دارا باشی بازم دلیل نمیشه از حقتون بگذرین
اگر ارثیه ای هست بایدطبق روال بین همه تقسیم بشه
اره بگو باید همه چی مساوی باشه
متاسفانه همه جا از این نا حقی ها هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.