قلیون در بارداری ضرر داره؟

۱۴ پاسخ

آره عزیزم خیلی خیلی ضرر داره منم خیلی حوسشو کردم ولی دیگه باید صبر کنیم🤭

میگم تو خودت چی فکر میکنی😅 برای ادم سالمش ضرر داره ک چ برسه زن حامله

خودت چی فکر میکنی؟

والا من که کشیدم

نه نداره تریاکم خواستی بکش

همیشه ضررداره عزیزم حتی غیربارداری😂

😆😆😆😆😆بخدا این سوالارو میبینم حس میکنم برای اینکه ما بخندیم روحیمون عوض بشه میپرسن حالا قلیون خوبه یکی زده بود سیکار ضرر داره 😂😂😂😂

یکی از فامیلامون فرت فرت میکشید🥴ولی ضرر داره برای ریه های بچه نباید بکشی

بله گلم باعث ایست قلبی جنین میشه
خودمون بزور نفس میکشیم فک کن یه نفر دیگه هم از ما اکسیژن دریافت میکنه
این دود نفس خودمونو تنگ‌میکنه

بنظرتو نداره؟🫤

خیلی زیادددد

بله صد درصد

خودت چه فکری میکنی؟

صددرصد

سوال های مرتبط

مامان دخمل قشنگم🐥💞 مامان دخمل قشنگم🐥💞 ۱ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی