آره عزیزم خیلی خیلی ضرر داره منم خیلی حوسشو کردم ولی دیگه باید صبر کنیم🤭
میگم تو خودت چی فکر میکنی😅 برای ادم سالمش ضرر داره ک چ برسه زن حامله
خودت چی فکر میکنی؟
والا من که کشیدم
نه نداره تریاکم خواستی بکش
همیشه ضررداره عزیزم حتی غیربارداری😂
😆😆😆😆😆بخدا این سوالارو میبینم حس میکنم برای اینکه ما بخندیم روحیمون عوض بشه میپرسن حالا قلیون خوبه یکی زده بود سیکار ضرر داره 😂😂😂😂
یکی از فامیلامون فرت فرت میکشید🥴ولی ضرر داره برای ریه های بچه نباید بکشی
بله گلم باعث ایست قلبی جنین میشه
خودمون بزور نفس میکشیم فک کن یه نفر دیگه هم از ما اکسیژن دریافت میکنه
این دود نفس خودمونو تنگمیکنه
بنظرتو نداره؟🫤
خیلی زیادددد
بله صد درصد
خودت چه فکری میکنی؟
صددرصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.