۲ پاسخ

منم پریود میشدم لخته داشتم و خونریزی شدید سونو رفتم هیچی گفت نه کیست داری نه مشکلی یعنی بدنم اونجوری بود

عزیزم شاید کیست باشه افتاده باشه

سوال های مرتبط