ازمایش غربالگری دوم چند هفتگی برم خانوما؟؟الان زوده؟

۷ پاسخ

من آزمایش غربالگری دومو ۱۵ هفته و ۱ روز رفتم

من ۱۵ هفته و ۵ روز رفتم

من 16هفته 2روز رفتم

۱۷ هفته کامل شدی حتما برو. عقب نندازش اصلا به هیچ وجه ممکنه طول دهانه رحم کوتاه باشه هرچی زود تر بفهمی بهتره

ازمایشش رو باید قبل ۱۶ هفته بدی

18هفتگی به بد

۱۹هفته

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری