سلام خانما اشکال نداره زیادتوماه من میرم دستشویی

۴ پاسخ

نه همین طوریه

دستشوييه ديگه :)))😭😭

پناه بر خدا....

نه طبیعیه تا ماه اخر بیشتر هم میری

سوال های مرتبط