۲ پاسخ

شاید چون تو گلوش مونده الان گلوش درد گرفته یخورده زخم شده ما هم خودمون وقتی یه لقمه بزرگ قورت میدیم ممکنه تو راه گلومون احساس درد کنیم دیگه اون طفلی که میگی مونده تو گلوش

بهش آب بده .... یا ترسیده طفلک فک میکنه توی گلوشه یا شاید هنوز یه تیکه چسبیده باشه به سقف گلوش... اینجور وقتا اصلا نباید هول کنی سریع بزنی به پشتش

سوال های مرتبط