حتما دوباره ساید👍🏻
واقعا سبزیجات و میوه رو خوب نگه میدارد از لحاظ جادار بودن هم واقعا خوبه من که راضیم🌻
دو قلو ها دیگه کیفیت قبل رو ندارن زیبا هم نیستند از نظر من البته.
ساید دوو بخر دوقلو تو خونه ها جا نمیشه اکثر خونه ها به اندازه ساید جا میزارن دوقلو بخری مجبوری یکیش آشپزخانه باشه یکیش اتاق
اگه یخچال خیلی بزرگ لازمت میشه دوقلو اگه نه ساید بگیر خیلی خوشگل تره!من ۳۲ فوت دارم راضی ام از اندازش
من سايد دارم خيلي خوبه
ولي اگه ي خونه ويلايي بزرگ داشتم دوقلو ميخريدم😂چون اون موقع پولدار بودم پركردنشم اسون بود واسم😂😂
ساید
از نظر جا دوقلو خیلی جاداره ، از نظر قشنگی ساید
از نظر جا قطعا دوقلو از لحاظ ظاهر هم اگر طرفدار سادگی هستی دوقلو
من دوقلو هاردستون دارم خیلیی شیک و ظریفه مثل ساید میمونه اما خوبیش اینه موتورش جداس مستقل
من سایددارم ازنظرفریزرحسابی جاکم داره خیلی کوچیکه
نصاب گفت دوفلو دوتا دستگاه با دوتا موتوره خیلی بهتر از دوتا دستگاه با یه موتوره مثل ساید
ضمن اینگه خدایی نکرده هرکدومش خراب بشه اون یکی مستقله و از کار نمیافته
اگه مستاجری ساید جابه جایی اش خیلی سخته
دوقلو خيلي بهتره
جای دوقلو خیلی بیشتره ولی ساید یخ ساز واینا داره اب تصفیه کن داره
ولی بنظرم اگه خونه خودته ساید. اگه نیست دو قلو بخاطر حمل و نقل میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.