۲ پاسخ

پسر من الان ۶۹ روزشه ولی خب نفخ دست برنمیداره.صبح تا شب بعد شیرخوردن ما جیغ و داد داریم

هنوز خوب ک نشده ولی میشه کنترلش کرد

سوال های مرتبط