تیر کشیدن شکم در چه حالتی خطرناکه؟

۲ پاسخ

خيلي از دردا تو بارداري طبيعيه بالاخره شكم و لگن داره بزرگ ميشه دردهاي شديد زير شكم لك بيني اينا مهمه دردهاي قابل تحمل كه زود با استراحت حل ميشه مهم نيست بيشتر اوقات از نفخ هم هست

هسچ خالتی ب جز درد غیر قاابل تحمل لک بینی یا خونریزی

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایسان مامان ایسان ۵ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی