۸ پاسخ

برای رفلاکس بچه عالیه مث ادامسیه ک خودمون ترش میکنیم میجوییم بچه ولع مکیدن دارع باهاش اروم می‌شه

ارومش میکنه، بچه ها ولع مکیدن دارن هرچقد شیر بدی میخورن و رفلاکسی میشن ولی خب پستونک بدی جلوی ولعشونو میگیره

بهش احساس آرامش میده برای کولیک هم خوبه

گول زنکه که شیر نخوره

من استرس اینو دارم اگه پستونک بخوره دهنش خسته میشه نتونه شیر بخوره

من تازه متوجه این موضوع شدم

چرا گهواره رو بعد ساعت یک شب قط میکنن ؟؟؟

وقتی عادت کنه خواب بچه رو خیلی خراب میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد