برای رفلاکس بچه عالیه مث ادامسیه ک خودمون ترش میکنیم میجوییم بچه ولع مکیدن دارع باهاش اروم میشه
ارومش میکنه، بچه ها ولع مکیدن دارن هرچقد شیر بدی میخورن و رفلاکسی میشن ولی خب پستونک بدی جلوی ولعشونو میگیره
بهش احساس آرامش میده برای کولیک هم خوبه
گول زنکه که شیر نخوره
من استرس اینو دارم اگه پستونک بخوره دهنش خسته میشه نتونه شیر بخوره
من تازه متوجه این موضوع شدم
چرا گهواره رو بعد ساعت یک شب قط میکنن ؟؟؟
وقتی عادت کنه خواب بچه رو خیلی خراب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.