سلام پستونک دادن چه خوبی هایی داره

۲ پاسخ

برای نوزاد رفلاکسی خوبه
فواصل شیرش رو بیشتر میکنه
تند تند شیر نخوره بهتره واسش
مکیدن انگشت دستم هست که دیگه نمیخوره بچه

از خوردن انگشت جلوگیری‌میکنه از گذاشت وسایل تو‌دهن جلوگیری میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی