۸ پاسخ

واسه دخترم یکی تو پا زدن
دوتا خوراکی

مثل واکسن دو ماهگیه

دخترم امروز زد یکی روی رون پاش دوتا هم خوراکی

سلام عزیزم دو تا تزریقی دو تا خوراکی به ران پاهاش میزنن

برای پسرم همین امروز صبح زدم ، به دوتا پاهاش زدن
همون لحظه گریه کرد بعدش خوب بود و تا الان بازی میکنه
حالا ایشالا تب هم نکنه زیاد

برای دختر من یدونه امپول ردت با دوتا خوراکی ، گفتن خوش شانس بوده دخترم چون واکسنی ک براش زدن هردو مدلو تو یه امپول داشتن و زدن براش گفتن سبکه این مدل واکسن ، اگ روز بعدش میبردم برا دخترمم دوتا میزد چون تموم میشد اون مدل

مثل همون دوماه چهارماهگی

دوتا رون ،برای پسرمن سبکتراز چهارماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ سالگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی