شیرخشک چه مارکش خوب برای نوزاد وزن گیر باش

۴ پاسخ

من نان میدادم ماه اول خوب وزن اضافه کرد

من اپتامیل‌میدم کمکی

والا من نان دادم اولش بعد یبوست شد اپتامیل دادم اونم یبوست شد الان ببلاک میدم وزن دهی هر سه تا نرمال بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نویان 😊نیهاد مامان نویان 😊نیهاد ۱۶ ماهگی
مامان لوبیا 🥺 مامان لوبیا 🥺 ۱۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی