خانمای هم هفته با خارش بدن چکار میکنین؟؟😔

۸ پاسخ

من الان دارم از ازمایشگاه میام
بخاطر خارش دست و پا ازمایش دادم
اسم پسرا رو چی انتخاب کردی من درگیرم هنوز؟

همه جای بدنت اگه میخاره یک آزمایش بده

آخه اصلا امکان نداره همه باردارا مشکل آنزیم کبدی داشته باشن،این خارش توی اواخر بارداری هست و همه میگیرن بیخودی هم فقط میریم آزمایش میدیم

روغن مالی کن خودتو کمترمیشه

به نام خدا یا تحمل میکنیم یا با لباس میخارونیم🤣🤣

حالا شما تو رشت زندگی میکنین و هوا رطوبت داره پوستتون اینقدر خشک نمیشه خدا رو شکر منم الان ی ماهه رشتم پوستم داره نفس میکشه..
ولی عزیزم با روغن زیتون اصل تا یکم خشک میشه و خارش میگیره چرب کن

وای مال من کم بود داره زیاد میشه یعنی کشته منو😭😭😭😭

میخارونیم 😂

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری👶🏼 مامان پسری👶🏼 ۸ ماهگی
مامان 🤴🏼🤴🏼 مامان 🤴🏼🤴🏼 ۲ ماهگی