خانمای هم هفته من، با زانودرد چکار میکنید😩

۳ پاسخ

منم همینم می‌شینم به سختی بلند میشم کلسیمم میخورم ولی فایده نداره

اره بخور خوبه.
ب من عالی بود

قرصکلسیم یا منیزیوم بخور
من پا درد داشتم زانو درد وحشتناک.
ساق های پام انگار شکسته بودن

سوال های مرتبط

مامان ^گندم^🎀 مامان ^گندم^🎀 هفته چهلم بارداری
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد