۴ پاسخ

سلام عزیزم تاریخ زایمانت چنده؟

یا خدا منم چارشنبه باید برم بستری شم ینی چی تخلیه میکنن

فقط دعا میکنم ،پنج شنبه تاریخ سزارینمه
خدا کنه همه صحیح و سلامت زایمان کنن

هیچی والاا تایمم خودم میرم زایمان میکنم شما چی!؟
چ شهری هستین!!

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد