خانومای هم هفته ی من چکار میکنید با نزاییدن؟😩😕😂

۶ پاسخ

خستمه دیگه نمیتونم بیشتر بمونمم حتا خواب ندارم🥴

والله خواهر خیلی اذیتم دوست دارم زایمان کنم تموم شه از طرفیم هنوز نچرخیده عرضیه میخوام سفالیک شه خیلی نگرانم دوست ندارم سز شم
تاحالا هام ساکمونبستم

من فردا ۳۸ هفته تموم میشه وارد ۳۹ میشم و همچنان درگیر کوزتی خونه ام گردگیری ... جمع جور .. هرروز هم میرم زیر دوش آب گرم اسکات میزنم فعلا بچم جا خوش کرده🤣 ساکمم بستم هم خودم هم دخملی حتی برای شوهرم بستم ک‌ میخواد تو بیمارستان منتظر باشه با دخترم ۴ سالم اذیت نشه براشون زیر اندازه فلاکس ی پتو مسافرتی کوچیک هم گذاشتم 🤣🤣🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

خیلی سنگین شدم ، یه هفته مونده فقط
نمی‌خوام دیگه چاق تر بشم کاش وزنم نره بالاتر😩

گونم داره پاره میشه انقد ورزش و پیاده روی کردم انقد چیزای گسشعر خوردم😩😭😭😭

راضی و خوشحالم فعلا
چون حتی ساکشو هم نبستم😂

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری