۵ پاسخ

بیمه ایرانیان کن

اره دولتی

بعضی بیمارستانهای دولتی واسه تامین اجتماعیه اون آزاد حساب میکنه،ولی بری اونیکه برای بیمه سلامته اونجا رایگانه

آره میده

سلام دولتی اره سزارین اجباری و طبیعی جواب میده

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد