۱۸ پاسخ

با سیتی اسکن اشتباه گرفته 🤣

70 ک وزنی نیست🥲🥲

این دومین تاپیکیه که میبینممم همچین چیزی گفتن یعنی چییییییی😐🤣

مگه به وزن ربطی داره😐

اخه تقریبا همهه رو همین ۷۰ هستن تو چهار ماهگی 😂 اخه ما قبل بارداریم رو ۷۰ بودیم و لاغرم بودیم اخه این چه مبنایییه

فک کنم طرف اشتباه کرده آخه وزن فقط مربوط به سی تی اسکن و ام آر آی هست 😐😐
آنقدر که با منشی ها درگیریم با خود پزشک مشکل نداریم

واااااااا فک کنم ۹۵ درصد مادرای باردار بالای ۷۰ کیلوان تو این هفته

۷۰ کیلو که چیزی نیست😐😐😐😐

وای چه مسخرههه😐پس پلاس سایزها چیکار کنن

عزیزم زنگ بزن بیمارستان ببین انجام میدن یا اگر نه بگو بهت بیمارستانی معرفی کنن که انجام میده
خیلی از مراکز حد مجاز دارند برای وزن بیمار

وا ،اصلا از من نپرسید چند کیلویی
شاید دستش درد میکرده

چه ربطی داره من ۸۳ کیلوام انجام دادن یکم سخت بود ولی به هرحال انجام دادن

پشمام من ۸۰ کیلو ام 😂😐 البته تا اون موقع رو نمی‌دونم

چه ربطی به وزن داره!!!! اولین باره میشتوم

بعدم چ ربطی داره سنو گرافیا رد دادن

اون گوشی رو باید کنی تو حلقشون

😂😂😂می‌گفتی معیارتون کیلوعه مگ میخاید چیکار کنید

مگه شما چند کیلویی

سوال های مرتبط

مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری