چیکار میخوادبکنه مگه
چه پوخ قیمت سه و نیمه
یا خدا عوض اینکه تو این شرایط به فکر ما باشن حداقل نگران این چیزا نباشیم!استرس اینم باید داشته باشیم
دکترای نامرد بودن، بدتر هم شدن، گناه گناه تو روز قیامت باید جواب بدن، چ کاری میگن بیمار مجبوره بره
ازمایش یا سونوگرافی؟؟؟
عزیزم من انتی رو دادم6900😑😑😑😑🤦🏻♀️
همه سرخود دارن قیمتاشونو بالا میبرن میپرسی چرا میگه دلار رفته بالا و این اراجیف حالا این چه ربطی به دلار داره دستگاشو از قبل داشتن انقد یهو گرونش میکنن که چی
خاکبرسرای دزد
قزوین ان تی فعلا ۴۵۰۰ تا برم اگ زیاد نکرده باشه
منم برای هفته دیگه وقت گرفتم گفت پیشرفته ۶۴۰۰
معمولی۳۴۰۰
انومالی من شد ۲ و نیم
ابالفضلللللل😵💫😵💫😵💫😵💫
بابا چه خبره من شنبه با بیمه طول سرویکس هم داشتم یک میلیون و ۸۰ هزار تومن شد
تازه کلی هم عکس بهم داد دوباره هم رفتم داخل بعد تمام اجزا دوبار چک کرد
من ک رفتم ۱۲۰۰چخبره خوبه حداقل یک تومن اضاف کنن
من پریروز واسه آنومالی رفتم پیش پریناتولوژیست ۸ تومن دادم😢
وایی خدای من😐😐بعد عید همه چی بیشتر شد ،انتی رو قبل عید گفت ۱۷۰۰ ، ۵ فروردین رفتم گفت ۲۸۰۰
واااا مگه میشه واسه من ۲۲۰۰ بود
احتمالا اشتباه گفته
وای خداااا
چه گرووون چخبره😳😳😳
پیش کدوم دکتر ، منم فردا سونو رشد دارم گفت ۱۱ تومن 😨😨😨😨
وا من اسفند اخراش رفتم یک و خورده ای شد مگه چقدر گرون کردن😲😲😲
منم با اکو قلب شد ۷۵۰۰
اره منم پرسیدم ۷ تومن البته آنومالی پیشرفته
من ۳ و نیم
من ان تی پرسیدم هر قل آنقدر بود
سونو!!
منم پرسیدم گفت ۶ تومن
دیگه مجبوری نوبت گرفتم، نمیشه که نرفت
منم شنبه انومالی بودم ۵/۲۰۰ شد هزینش
فکر میکردم اشتباه شنیدم🫤
ی خری نیست نظارت کنه رو اینا🙄
کجایی مگه
وااای منم باید برم چخبره
منم زنگ زدم گفت ۶تومن
بعد عید همه چی دوبرابر شده ی تیتر بتا دادم 700😑😑😑
چرا انقد زیاد
داریم به کجا میریم مگه می خوان چکار کنن😐😐😐
چرا اینقدر گرون؟؟؟؟اشتباه نمیکنی؟
چخبره
😐😐😐😐مگه چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.