بنظرم دو روز ديگه بريم سوپر ماركت ميگن چند كيلويي بالا٦٠ كيلو عوارض داره
اينا همش از بيمسئوليتي ميادش
ن عزيزم فشاري نداره ك نگران بشيد در حد فشار كمه من ك اصلا اذيت نشدم
وا چه ربطی داره تهران این طوری نیست اصلا مگه ام ارای واااا
سلام برو دکتر دیانت کارش حرف نداره انجام هم میدن
من بالای ۷۰ کیلوام انومالی هم رفتم فشار خاصی نداد فقط یه بار فشار داد و تمام
پناه بر خدا
۷۰ کیلو اونقدم چاق نیست که
مگه با زوره ک زور ندارن😐😂😂
جلل خالق
برای سونوی انومالی رفتم یه خانومه اومده بودی باور کن ۱۲۰ کیلو رو راحت داشت
و چربی شکم وهشتناک
حالا بماند ک ۲۰ بار رفت داخل و اومد بیرون ولی هب ربطی نداره
یه جای دیگ برو
وااا ینیچی بچه رو له میکنن😐😐 الکیه مگه
بعدشم اصلا به وزن نیست
من ک رفتم زنای خیلی چاقم بودن ولی خب خودم لاغرم اما خیلی فشار میداد و ضربه های زیاد ب شکمم میزد
انومالیمم شد ۴۵۰۰
این جدید بود بالای ۷۰ کیلو😂😂😂
اینا چشونه خدایی😂😂
برو یه جای دگ عزیزم اصلا همچین چیزی نیست مگه میخواد چیکارکنه که زور دست میخواد .منم وزنم بالای هفتاد کیلو بود خیلی راحت انجام دادم هزینمم بیمه داشتم1300شد
خب واژینال بکنن ک ربطی ب وزن نداره، بیشعورا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.