۴ پاسخ

خواهش میکنم
انشاالله بسلامت زایمان کنی

بعد معاینتون نکرد قبلش که بهتون بگه طبیعی میتونی یا نه
مثلا لگنت خوبه یا نه واسه طبیعی؟؟؟؟؟

سلام شما پیش خانم دکتر محمدی زایمان کردید؟؟؟چطور بود راضی هستید؟
چرا نشد طبیعی ؟مشکلتون چی بود؟
ممنون میشم جواب بدید

شادی نیلیه کلینیک امام علی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان الیسا♥️و ملیسا مامان الیسا♥️و ملیسا ۱۷ ماهگی