خخخخ دیوونه ایم ما
منم پارسال بود ، اخرای سرماخوردگیم ک داروهارو قطع کردم ، هرچی میخوردم از گلوم پایین نمیرفت ، قسمت گلوم تا پایین تر انقدر میسوخت و درد میگرفت ، ی هفته ای اینجور بودم نمیدونستم بخاطره سرماخوردگیه ، رفتم دکتر دوباره دارو داد خوب شدم
یادمه تو اون ی هفته خیلی وزن کم کردم ، خخخخخ خیلی خوب بود ، بعدش همش باخودم میگفتم کاش نمیرفتم دکتر🤣🤣🤣
وای خدا نکنه مریض بشی
من یکماه پیش گرفتم تادکتر نرفتم بهتر نشدم مرگ رو باچشمام دیدم😭
عه من دو روز اینجوری بودم بعد فک میکردم چون غذای بیرون خوردم حالم بد شده تازه امروز یکم بهترم نگو ویروس بوده 😐😐😐
وای یه فیلم بود چندوقت پیش دیدم اسمشو یادم نمیاد مادر دختره انگل یا کرم بود یادم نیس تو ظرف نگه میداره بعد دخترش موقعی که میخواد ازدواج کنه از اونا بهش میده بخوره تا جلوی چاق شدنشو بگیره یاد تو افتادم😂😂😂
نگو دختر😂🤦🏻♀️انشالله که بهتر بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.