۸ پاسخ

اره واقعن بچه داری سخته.. اعصاب میخاد..
عکس نی نی رو بده ببینیم😊

وای از الان استرس گرفت بیخوابی برا من خیلی اخلاقمو گند می‌کنه

عزیزم تا. بخوای یکمی به خودت بیای طول میکشه ولی بزار چال روزش بشه میتونی با حموم‌دادن خواب بچه تو‌تنظیم کنی من خودم این مترو کردم الان پسرم خوابش تنظیم شده ۱۱میخوابه ۱۰صبح بیدارمیشه

من فقط ۱۰ روز مادرم پیشم بود بعد رفت ک ی شهر دیگم زندگی میکنن شوهرمم نزاشت برم پیش مادرم بمونم پدرم دراومد دست تنها تا ۳۰ روزگیش تا صبح هم بیدار بودم و راهش میبردم الان دیگ بهتر شده ولی خیلی لاغر و ضعیف شدم همش بدن درد و پا ددرد دارم

چله بگذره اوکی میشه عزیزم

کسی رو نداری کمکت کنه؟ 🥲

من متاسفانه تو خونه بیدار تو مهمونی خواب.بیرونی بچه.همه فکر می کنن‌تو خونه هم من همه اش استراحت می کنم

من خداروشکر فعلا مادرشوهرم هس
وقتی ک یه شب نباشه خیلی خسته میشم فرداش میرم پیشش بچه میزارم کنارش و میخوابم شما هم اکر مامانت یا مادرشوهرت هست بزار کنارشون یه چند ساعت استراحت کن

سوال های مرتبط