۵ پاسخ

من سرد میخورم یا با خرما
یا شیرموز و معجون درست میکنم باهاش
خالی نمیتونم

مگه ماجان مخصوص باردارها هم تولید کرده؟؟ فقط واسه بچه ها بود که

شیرماجان چیه؟

همون سرد

همون سرد

سوال های مرتبط

مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد