۵ پاسخ

الان دیگه برا چی داده نزدیک زایمان؟

من که هنوز بهم نداده
گفتم چرا نمیدین گفت امگا ۳ رشد جنین رو خیلی بالا می‌بره تو‌ رشد جنینت خوبه اگه بدم زیادی میشه نمیتونی زایمان راحتی داشته باشب

من از۴ماهگی میخورم همچنان

ب من دیگه نداده کلا

برای هوش و وزن جنین میدن ولی بیشتربرای هوش جنین میدن البته به شمادیرداده

سوال های مرتبط