۲۳ پاسخ

با احترام من اصلا سلطنتی دوست ندارم عزیزم ولی قشنگه مبارکت باشه

ترکیب رنگش قشنگه
سلیقم نیست

با احترام سلیقه من نیست ولی قشنگه عزیزم مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی💙

خیلی خوشگلن عزیزم مبارکت باشه انشالله تو شادی استفاده کنید😍😘
زندایی منم شبیه اینا خریدن پارسال
یه طرف راحتی بزاری یه طرف اینارو عالی میشه
چندین خریدین؟

قشنگه گلم مبارکتباشه نهایتش دوسه ساله بعدان شاءالله تغییرش میدی سخت نگیر

انشاله به شادی و خوشی استفاده کنی 🥰

عالیه منم دوست داررم قصد دارم بگیرم اگ اوضاع خوب بشه

قشنگه مبارکه

عالییییی مبارکه

خریدی با روکش هاشو عوض کردی ؟؟؟
قشنگ شده طلاییاش کاش رنگ دیگه میشد

خوشگله بستگی داره دکوراسیون خونت سلطنتی باشه یا کلاسیک

مبلای منو ک محمد خراب کرده

به سلامتی و‌خوشی استفاده بکنی.‌قشنگه😍

عزیزم چن خریدی

قشنگه مبارکت باشه

چقد قشنگه انشالله به خوشی استفاده کنی 😍😍🥰🥰

قشنگه عزیزم مبارکت باشه

خیلی قشنگه ولی کاش چوباش قهوه ای ساده بود. مبارکت باشه♥

چوبش رنگ کردی؟؟؟

عالیه مبارکت باشه

قشنگه گلم مبارک باشه

خیلی قشنگ و شیکه دادی تعمیر کنند یا خریدی ؟

اینم از این زاویه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان dlin✨️ مامان dlin✨️ ۲ سالگی
قبلا ک کوچیکتر بپد اصلا سمت باباش نمیزفت همش چسبیده بود به من ولی از ۲ سالگی به بعد خیلی به باباس وابسته شده مثلا اگه یجایی من و باباش باشیم اصلا پیش من نمیاد همش کنار باباشه وقتی هم که سرکاره خیلی بهونه میگیره گریه میکنه، شما چجوری برخورد میکنید اینطور مواقع من واقعا مغزم دیگه نمیکشه یکسره پشت در میشینه گریه گریه گریه



بارداری زایمان بچه فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک فرزند سونوگرافی انومالی بیمارستان تب پوشک