۶ پاسخ

این بیبی های من 😍
البته آخری رو دیگه فکر کنم 6هفته و دو روز بودم همون‌جوری برا یادگاری ،چند روز بعدش رفتم سونو قلب

تصویر

آره خدا رو شکر
این خودش نشونه ی بالاتر رفتن بتا هست

اره عزیزم مبارکه😍

نه. فقط چند دقیقه اول هرچی نشون داد همونه. دیکه بعدش بخاطر گذر زمان اینجوری خشک میشه😅

مباااارکههه
بله یعنی بتا داره رشد می‌کنه🥹😍

بله یعنی بتا زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری