این بیبی های من 😍
البته آخری رو دیگه فکر کنم 6هفته و دو روز بودم همونجوری برا یادگاری ،چند روز بعدش رفتم سونو قلب
آره خدا رو شکر
این خودش نشونه ی بالاتر رفتن بتا هست
اره عزیزم مبارکه😍
نه. فقط چند دقیقه اول هرچی نشون داد همونه. دیکه بعدش بخاطر گذر زمان اینجوری خشک میشه😅
مباااارکههه
بله یعنی بتا داره رشد میکنه🥹😍
بله یعنی بتا زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.