رابطه برای الان من چه خطری داره؟سزارین بودم

۱۱ پاسخ

من سزارین بودم ۲۵روزگی داشتم درد نداشتم اصلا

بعد رابطه خیلی درد میکشی تا ی هفته اذیت میشی

نکنی اینکارو
تا ۴۰ روز نباید رابطه داشته باشس

دیگه وقتی همه ی پزشکان میگن تا ۴۰ روز بعد هر نوع زایمان رابطه نداشته باشید، دیگه دنبال دلیل چرا می‌گردید.

بخاطر بخیه از داخل و بسته نشدن رحم پزشکها میگن تا ۴۰ روز فرصت بدین

من طبیعی ۲۵روزگی داشتم البتع من بخیه هام خیلی زود افتادن

میگن بهتره تا ۴۰روز نباشه .من که فعلا حالا حالا ها تو خودم نمیبینم .البته من ترسو هستم بقیرو نمیدونم .من که فکرکنم فعلا بهش اصلا فکرم نکنم چون میترسم هنوز تو شکم پر زخمه

واسه رحم خوب نیست

بخیه داخل شکمت
رحمی ک زخمه
و...

تا 40روزصبر کنید رحم هنوز جمع نشده و زخمه

رحمت زخمه
هنوز کامل جمع نشده
هفت لایه برش زدن
هنوز تازه یه ماهته
یکم صبر کن دا

سوال های مرتبط