۴ پاسخ

فقط صبر وصبر چهلمش بره خوب میشه عزیزم خودتو ناراحت نکن باید این روز و شبا بگذره قشنگم

به حالت جنینی بغلش کن محکم و تکون بده
ازون بانوج ها هم خوبه بخری یا توی پتو بذارید خودتون اون شکلی تاب بدین

من شنیدم پدیا بست کولیک خیلی خوبه‌
خودم اینفاکول میدادم

کولیکید و‌اینفاکول بهش بده

سوال های مرتبط