کمکی باید با فرنی شروع بشه یا پوره هویج؟

۵ پاسخ

فرنی

اگه بخاطر رفلاکس میخوای حریره شروع کنی بادام نده رفلاکسش بدتر میشه
با حریره برنج شروع کن
هویج سنگین

هویچ سنگینه یکم تو این سم

معمولن اول حریره بادوم بعد فرنی

فکر کنم فرنی

سوال های مرتبط