خب به بند حساسیت داری منم همینجوری بودم الان سالهاست که شیو میکنم خیلی راضیم نه موهام زخیم شده نه زیاد پوستمم اصلا جوش نمیزنه
آب نمک بعد اصلاح بزنی جوش نمیزنه
بند نمیندازم🤐😂
درد داره!
پوستم حساسه
جوش میزنه
قرمز میشم
پس انجام نمیدم
دستگاه دارم شیو می کنم
بند ننداز خب
بند نمیندازیم😁صورتم مویی هم نداره، سیبیلامو تیغ میزنم، صورتمم هر سالی یکی دوبار نیاز باشه تیغ
من ک با هر روشی جوش میزنم باز دیگ تیغ میزنم همیشه صورتمو
من سریع ابلیمو
پماد بتامتازون بزن بعد اصلاح
والا ۱۴ساله هر دو هفته ژیلت میزنم
بند نمیندازم اما التهاب بعد اصلاحو با یخ کم کن
گلاب و آب بریز تو جایخی بذار فریزر بعد یخ زد اروم بمال به پوستت یه جا ثابت نگه ندار پوستتو میسوزونه دورانی بچرخون بعدم خشک نکن بذار جذب شه
بند نمیزنم اصلا دیکه از تیغ اصلاح صورت استفاده میکنم
یه خیار رنده کن بهش سفیده تخم مرغ و نعناع خشک بزن خوب قاطی کن بزن به صورتت بعد دستمال کاغذی بزن بعد یه ربع بیست دقیقه بشور دیگه جوش نمیزنی
بند نمیزنم. موهام کمه. با ماسک ذغال کنده میشه
لچه(بچه) 😆🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.