سلام عزیزم
من سزارین بودم ولی همون روز صبح توی بیمارستان تا کارای پذیرش رو انجام بدیم کیسه آبم پاره شد... هفته آخر واقعا درد لگن امونم رو بریده بود، انقباض کاملا قابل حس رو داشتم، شب آخر بطور قابل توجهی حس کردم سر بچه اومده زیر مثانه ام(به مامانم و همسرم گفتم اونام خندیدن و گفتن چشم میدونیم فردا صبح زایمان داری😂) صبح که کیسه آبم پاره شد گفتم دیدین حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.