۲۱ پاسخ

منم نخریدم حالاحالاها هم تصمیم به گرفتنش ندارم
چیکار به بقیه داری
تویی که شرایط خودتو میبینی نه بقیه

منم هنوز نخریدم نداشته باش استرس

زود حالا فعلا استرس نگیر

نه بابا منم نگرفتم هنو فعلا تو فکر اماده کردن اتاقشم کاغذ دیواریو اینا تمیزکردن اتاق بعدش شاید شیش ماهگی یا هفت ماهگی گرفتم وسایلشو ولی بهتره از الان کم کم بخری ها جنگه یکم سخته برام وگرنه از الان میخریدم

وقت ک هست اما هرچی رودتر بخری از لحاظ گرونیا ب نفع خودته بیشتر

منم هنوز نخریدم

منم هنوز نگرفتم و اینک از شهرمم دورم بخاطر جنگ 💔غصه نخور وقت هست …نهایت اگه جایی جنس خوب دیدی برای نوزادی بگیر

منم هنوز نخریدم 🤰

منم نخریدم😃گذاشتم بعداز۲۱هفتگیم که برم یه سونوتعیین جنسیت انجام بدم مطمئن شم بعدبرم بخرم😃

منم هیچی نخریدم هنوز

زوده گلم بعد انومالی از هفته ۲۰ اینا مبتونی شروع کنی من موندم فعلا ی نخودم نگرفتم🤣

منم دلم میخواد با شوهرم بریم بخریم با مادرشوهرم که میریم بیرون یه چی میخرم برمیگرده میگه ها چیه از الان اون چیه میگیری🥲😔

والا منم بخاطر شرایط فعلا چیزی نتونستم بگیرم هفته ۲۴ ام هست همش ب فکرشم

جنسیت متوجه شدی بخر دیگه کم کم که یه وقت بزرگتر بشه اذیتی

پس من چی که تو جنگم ، یکمی قبل جنگ خریدم ولی هنوزم مونده، فعلا هم نمیتونم بخرم ، معلوم نیست سیسمونی بچم چی بشه....

نه عزیزم انشالله از 30 هفته شروع کن به خریدن البته بستگی به حیاسیت داره ما چون شهرمون زیاد سیمونی نداره یک روزه همرو از یک جا بر میداریم

منم هنوز نگرفتم چیزی

نه بابا زوده وقت زیاده

منم نخریدم😢

نه من فعلا چیز خاصی نگرفتم

نه بابا زوده معمولاً از هفت ماه میخرن

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری