میگن‌لک لانه گزینی داشته باشی بچه پسره چقد درسته

۱۳ پاسخ

من نداشتم بچمم پسره

نه من برای دوتای اولم لک لانه گزینی داشتم هردو دختر این یکی نداشتم و جنسیت هنوز معلوم نی

منم داشتم ولی بچم دختر بود

درست نیست اصلا این حرف

من فقط اولین ترشحاتم یکمی قهوه ایی شد ۵ روز قبل پری دیگ ندیدم سر اینا هم ندیدم

هیچ ربطی نداره میگن اگه دیواره رحمت ضخیم باشه احتمال لک بینی هست

من داشتم و دختر بود

اینا همه دروغه

دروغ من بارداری قبل داشتم دختر بود

میگن اره

نه خیلیا دختره بچشون و لکه بینی دارند

منم نداشتم

بنظرم اصلا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته دوازدهم بارداری