من نداشتم بچمم پسره
نه من برای دوتای اولم لک لانه گزینی داشتم هردو دختر این یکی نداشتم و جنسیت هنوز معلوم نی
منم داشتم ولی بچم دختر بود
درست نیست اصلا این حرف
من فقط اولین ترشحاتم یکمی قهوه ایی شد ۵ روز قبل پری دیگ ندیدم سر اینا هم ندیدم
هیچ ربطی نداره میگن اگه دیواره رحمت ضخیم باشه احتمال لک بینی هست
من داشتم و دختر بود
اینا همه دروغه
دروغ من بارداری قبل داشتم دختر بود
میگن اره
نه خیلیا دختره بچشون و لکه بینی دارند
منم نداشتم
بنظرم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.