۱۸ پاسخ

من واقعا به این نتیجه رسیدم که جنسیت و از هیچی نمیشه حدس زد

میشه عکس لکه رو بزاری

خب جنین هر چی باشه لانه گزینی انجام میده تو رحم چه فرقی داره !

من ندیدم اصلا

من نشنیدم والا

میگن لکه لانه گزینی یعنی دختر چون دختر جاشو سفت میکنه خوب ، لکه بینی های دیگه پسر چون جاش محکم نیست

نه عزیزم ربطی نداره

نه ربط نداره

لانه گزینی چندروزبعداقدام هستش

خیر من ندیدم و پسر بود

من ندبدم

سلام من برا دوتا پسرم اصلا لکه بینی نداشتم برا این بچم خیلی دارم

باز شروع شد باااازززز شرررووووعع شددد😐😒😒😒

من لانه گزینی داشتم بچم دختر بود
من اونهایی ک هماتوم داشتن دیدم بیشترشون بچه پسر بود کسایی ک همانوم داشتن

من اصلا لکه لانه گزینی نداشتم

خیلیا رو دیدم ولی بازم میگم ربطی ندارع خیلیام ندارن لکه بینی رو

ن خواهرم سر دخترش لکه لانه گزینی دید

من دیدم و پسر بود
ولی فکر نمیکنم خیلی ربطی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری