مامانا کشیدن قلیان و ♨️
سیگار دربارداری ضرر داره🚭

۱۶ پاسخ

صد دررررررررررصد واسه تشکیل ریه بچه و یکی از دلایل لب شکری شدن بچه میشه

بله بچه اسم مبگیره

متاسفم برات ک بفکر بچت نیستی فعلا بلدی باردار بشی

بله صد درصد

والا دوستم سیگار میکشید الان ک بارداره هم کم ولی میکشه هر چقد بهش میگم نکش گوش نمیده
دیگ نمیدونممم

صد در صد من خودم ب شدت معتاد قلیونم ولی توی دوران بارداری ب هیچ وجه نکشیدم

من دوستم تو بارداری هرروز قلیون میکشید الان بچش هم قلبش سوراخه هم آسم داره دکتر بهش گفته سوراخ قلبش تا ۵ سالگی بسته میشه ولی الان ۶ سالشه هنوز خوب نشده آسم هم داعم سرفه میزنه.....خب بنظرتون ارزشش داره

بله خیلی ضرر داره وبه جنین اسیب میرسونه خدایی نکرده دربعضی موارد باعث سقط ،عقب افتادگی ذهنی وزایمان زودرس میشه

صد در صد

اره عزیزم اگه بارداری نکش

بله خیلی.

بله معلومه
نیکوتین مستقیم وارد بدن بچه میشه
دیگه هر اعتیادی هست تو بارداری و شیردهی باید ترک بشه

چی ضرر هایی میتونه داشته باشه

نه ضرر نداره😑😑

بله صددرصد

بلههههههه اصلا نکن

سوال های مرتبط