۱۵ پاسخ

چ خبره عااامو بابیمه اس؟

چه خبره من دکتر شماعی یکی از معروفترینای مشهد رفتم شد ۱۷۰۰ تازه هم دقیق بود هم فیلم سونو رو کامل داد همسرمم اومد داخل

من 1800دادم

من ۲۷اسفند رفتم ۱۶۰۰،دلیل این همه تفاوت قیمت چیه؟🫤

من چهارشنبه انجام دادم ۵۴٠٠

واااای چه خبره🤦

من صبح حضوری رفتم گفت 5وخورده ای خواهر

من هفته پیش دادم آزاد ۳تومن شد

والا من آزادش رو انجام دادم اسفند ماه ۱۲۰۰ 🤦🏻‍♀️

من نوبت گرفتم آنومالی 1900😐
چقد زیادد این همه تفاوت بابت چیه؟
تازه من بیمه هم ندارم

خوب میگیرن
من ان تی ۳۱۰۰ دادم
آنومالی گرونتره گف
تازه قبل سال بود
معلوم نیس اینور سال که شد چقد میخوان بگیرن
واقعا خدا به کسایی که نینی دارن و وضعیتشون سخته کمک کنه
شماهم ایشالله نینی رو به سلامتی بغل کنی عزیزم🤲🏻😍

انومالی از ان تی گرونتره؟؟؟

من امروز رفتم بهم گفت سونو انومالی و دالپر شریان رحمی ۵و۴۰۰

من زنگ زدم گف ۳۵۰۰ برا پنجشنبه بعدی ۲۰ فروردین نوبت گرفتم میگه اگه تا اونموقع گرون تر نشه

من قبل سال۴۳۰۰دادم که

سوال های مرتبط