من که حس میکنم از وقتی شیاف رو قطع کردم خیلی اوکیم و بیشتر به خاطر همون بود
من الان ۴ روزه هر روز گریه میکنم و با شوهرمم قهرم هرچی سعی میکنه باهام حرف بزنه بهش راه نمیدم واقعا سخته منم دیگه امروز خسته شدم از این اوضاع
وای خیلی حس بدیه😩😩😩
منی ک از نداشتن بچه و چشم انتظاری برای بچه حس افسردگی و گریه میاد سراغم چی🥺
من دو سه روزه همش گریه میکنم شوهرم دیشب خسته شد گفت گریه نکن دیگه برا بچه بده دعوامون شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.