۵ پاسخ

من که حس میکنم از وقتی شیاف رو قطع کردم خیلی اوکیم و بیشتر به خاطر همون بود

من الان ۴ روزه هر روز گریه میکنم و با شوهرمم قهرم هرچی سعی میکنه باهام حرف بزنه بهش راه نمیدم واقعا سخته منم دیگه امروز خسته شدم از این اوضاع

وای خیلی حس بدیه😩😩😩

منی ک از نداشتن بچه و چشم انتظاری برای بچه حس افسردگی و گریه میاد سراغم چی🥺

من دو سه روزه همش گریه میکنم شوهرم دیشب خسته شد گفت گریه نکن دیگه برا بچه بده دعوامون شد

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد