سمنو نفخ داره از دیروز که خوردم دخترم فقط میگوزه

۴ پاسخ

خوبه که باد شکمش خالی میشه

سمنو اصلا تو شیردهی نخور خیلی سنگینه و نفخ داره. منم یبار خوردم بمیرم بچم همش از دل درد گریه میکرد

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

من اش خوردم دست میزنم بهش میگوزه😂😂

سوال های مرتبط