۳ پاسخ

من زمانو تنظیم میکنم از اشپزخونه میرم تا کارش تموم بشه و قطع بشه بعد برمیگردم. بخاطر اشعه مضر اصلا نزدیک نمیشم بهش
وقتی هم کاری ندارم از برق میکشمش

اره منم میزارم ولی اینسری ک زنداداشم پرستاره کلی حرف بارم ک اشعه داره برای بچه ضرر داره

اره من میذارم

سوال های مرتبط

مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری