من حدود ۱۰ روزه قطره آد بچمو ندادم
عیب نداره؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم شمازایمانتون با خانم بادی بود؟راضی بودی ازش؟

منم بعد چن بار دادن قطره آ د یبار تو کلوش پرید دیگه میترسم بهش بدم 😢

من خیلی کم دادم تا الان امروز از دکترش گفت چون شیرخشک میخوره مهم نیس

نه گلم عیب نداره ولی بده از این به بعد

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

منم بهش ندادم چون خیلی بی قرارش میکنه

سوال های مرتبط