۴ پاسخ

بریز تو سر پستونک بهش بده درست مزشو حس نمیکنع میخوره

برای رشدقدوایتخوان ودورسرش واجبه حتمایه مدل بگیرکه بخور

از بعداشت محله بگیر رایگان برا رشدش اجباری

برای رشدش خوبه!؟چرا نمیخوره!؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی