خانماا بعد زایمان کدوم میوه ها خوبع بخوریم

۵ پاسخ

همه میوه ها خوبه هر کدوم خواص مخصوص خودشو داره

عزیزم همه میوه های گرم ... اناناس ... خرما عالی ..اولین چیز بعد زایمان خرما .. و لیمو شیرین خیلی خوبع ک بچه زردی نگیره..من خیلی خوردم .

پرتقال نمیدونم چرا ولی میگن خوبه😂
لیمو شیرین چون گرمی میخوریم لیمو شیرین سردی و خنثی‌کنندس
گلابی ک شکم کار کنه
کیوی روزی ۱ دونه

آناناس

کیوی اناناس

سوال های مرتبط