همه میوه ها خوبه هر کدوم خواص مخصوص خودشو داره
عزیزم همه میوه های گرم ... اناناس ... خرما عالی ..اولین چیز بعد زایمان خرما .. و لیمو شیرین خیلی خوبع ک بچه زردی نگیره..من خیلی خوردم .
پرتقال نمیدونم چرا ولی میگن خوبه😂
لیمو شیرین چون گرمی میخوریم لیمو شیرین سردی و خنثیکنندس
گلابی ک شکم کار کنه
کیوی روزی ۱ دونه
آناناس
کیوی اناناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.