سه ماه تو اقدام بودم
۳ سال تو اقدام بودم
خداروشکر الان حامله ام
انشاالله شمام به زودی دامنتون سبز بشه
۸ماه اقدامم آزمایشام مشکلی نداشت ولی هنوز نشدم
چهارمین ماه اقدامم
۴سااال ۴سالی ک اندازه ۴۰ سال گذشت😭
من تا الان خدا رو شکر فقط با یه بار رابطه در اون ماه حامله شدم
۲تا بچه بزرگ دارم و خدا بخواد سومی توی راهه
یک باررر🥲😂
چنددددد ساااال 😭😭😭
۶ماه
من ۱۰ماهه و نشده
بعد. 3سال ولی امروز دیگه دلم شکست خیلی ...
جاریم دومین ماه
دخترعموی شوهرم اولبن ماه
عروس عموش چهارمین ماه .
منم ک هنوز یک و نیم ساله خدا بخواد بیشتر نشه😑
۹ ماهه هنوز خبری نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.