۱۳ پاسخ

سه ماه تو اقدام بودم

۳ سال تو اقدام بودم
خداروشکر الان حامله ام
انشاالله شمام به زودی دامنتون سبز بشه

۸ماه اقدامم آزمایشام مشکلی نداشت ولی هنوز نشدم

چهارمین ماه اقدامم

۴سااال ۴سالی ک اندازه ۴۰ سال گذشت😭

من تا الان خدا رو شکر فقط با یه بار رابطه در اون ماه حامله شدم
۲تا بچه بزرگ دارم و خدا بخواد سومی توی راهه

یک باررر🥲😂

چنددددد ساااال 😭😭😭

۶ماه

من ۱۰ماهه و نشده

بعد. 3سال ولی امروز دیگه دلم شکست خیلی ...

جاریم دومین ماه
دخترعموی شوهرم اولبن ماه
عروس عموش چهارمین ماه .
منم ک هنوز یک و نیم ساله خدا بخواد بیشتر نشه😑

۹ ماهه هنوز خبری نیس

سوال های مرتبط

مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی