۴ پاسخ

ازمایش اسپرموچجوری باید انجام بدن

فقط تحرک پایینه
بقیه چیزا خوبه

۲۴میلیون هم اسپرم داره نرمالش بالای ۱۵درصده
برای شما خوبه
فقط تحرکو باید ببرید بالا برید دکتر قرص میده دوماه میاد بالا

اسپرم پر تحرکش۱۲/۵ درصده
کم تحرک ۱۵درصد
۶۷درصد هم بی تحرک داره برای بارداری باید جمع کم تحرک و پر تحرک بشه بالا ۳۲ درصد
مورفولوژیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ویکم بارداری
بچه میخام بچه میخام قصد بارداری
مامان 🐣🐥🐤 مامان 🐣🐥🐤 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری